2007. január 31., szerda

Jó évet zárt a LEGO


A dán LEGO játékgyár tovább erősítette piaci pozícióját. A LEGO közép-európai részlegének forgalma - amely Németországot, Svájcot és Ausztriát öleli fel - 2006-ban az előző évhez viszonyítva 7 százalékkal 221 millió euróra emelkedett - közölte a LEGO Zentraleuropa igazgatója, Dirk Engehausen a nürnbergi játékvásár megnyitása előtt. A növekedéshez a LEGO klasszikus játékai, a LEGO DUPLO, LEGO City és a LEGO TECHNIC járultak hozzá a legnagyobb mértékben. Az általános játékpiac ezzel szemben tavaly a LEGO megítélése szerint nem alakult túl jól. Ezen a helyzeten nem javított még a futball világbajnokság sem. Engehausen úr az idei évre sem vár jelentősebb javulást. "Arra számítok, hogy a játékpiac Németországban tovább zsugorodik, mégpedig 1,5-2,5 százalékos mértékben." 2006-ban 1,8 százalékos volt a forgalomcsökkenés. Ennek okát Engehausen a gyerekek egyre kevesebb játékra fordítható idejében látja. Ebben a piaci környezetben a LEGO forgalmának megőrzését tűzte ki célul az idei évre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése