2010. július 15., csütörtök

LEGO fanatikus lett David Beckham


Professzinális Lego-építővé szeretné képezni magát David Beckham.

A háromgyermekes brit sztárfocista bevallotta, imád játszani a műanyag építőkockákkal, és akár még azt is el tudja képzelni, hogy új hobbijából karriert csináljon.
 
"Mit csinálnék, ha nem futballista lennék? Imádok rajzfilmfigurákat rajzolni és Legót építeni a fiaimmal. Biztos bizarr színben fog feltüntetni, hogy ezt mondom, de amikor Milánóban voltam, annyi szabadidőm volt... Megtaláltam az interneten, hogy meg lehet vásárolni a Taj Mahal modelljét Legóból, szóval vettem egyet és elkezdtem építeni. De csak egy részéig jutottam el, mert lesérültem közben" - mondta Beckham, aki most már nem is pusztán csak hobbiként tekint a legózásra.

"Tudom, hogy ez nem egy karrier, de szeretnék professzinális Lego-építő lenni. A fiaim ugyanígy vannak ezzel, ők is megszállottak" - mesélte a focicsillag.

David Beckham egyébként nem az egyetlen felnőtt híresség, aki fanatikusan rajong a Legóért. Hogy ki a legnagyobb fan Hollywoodban, azt megtudhatja itt >>>!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése