2005. április 5., kedd

Játszva nyert a magyar LEGO főnök


Évente mindössze egy-két ember vagy cég számára ítélik oda a Legjobb dán export díjat. Az idén - Magyarországról elsőként - Kiss Zoltán, a LEGO Hungária ügyvezető igazgatója volt az egyik kitüntetett.

Ha a világ egyik legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatáról esik szó, a legtöbb embernek nem a világ egyik legismertebb gyermekjátékát előállító cég jut az eszébe, pedig a LEGO évente 306 millió abroncsot bocsát ki - igaz, csak parányiakat. Hat darab egyforma, nyolcfejecskés kocka 103 millió módon kombinálható - legalábbis a dán multi játékos szakértői szerint, akik munkaköri leírásuk szerint egész nap azzal foglalkoznak, hogy a rendelkezésükre álló több millió LEGO kockából életnagyságú vagy annál is nagyobb modelleket építsenek.

A cég többi munkatársa is játszik, sokszor a munkahelyen is: egy ilyen vállalatnál ez szinte magától értetődő. - Így sokkal kellemesebb a munkahelyi hangulat, barátságosabb a környezet, és minden jobban megy - igaz, erre törekszik is a cég. Minden évben belső közvélemény-kutatással mérjük föl a dolgozók elégedettségét, s én személyesen is figyelek arra, hogy jól érezzék magukat a munkatársaim - mondja Kiss Zoltán, a LEGO Hungária ügyvezető igazgatója, aki teljesítménye elismeréseképpen a múlt héten a Legjobb dán export díj kitüntetettje lett.

- Megtisztelő, ha az ember munkáját külföldről elismerik, különösen akkor, ha állami kitüntetésről van szó, és az átadás kedvéért az anyacég vezetői is eljönnek Magyarországra - mondja az ügyvezető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése