...
5. Az elkötelezett vásárlókból a cég dolgozói is profitálnak
A Gallup intézet „Fogyasztói menedzsment” riportjában arról számol be, hogy az elkötelezett vásárlók (azok akik a Gallup által felállított érzelmi elkötelezettségi skálán a felső 15-20%-ban vannak) minden vállalat számára 23%-kal több prémiumot hoznak –az elkölthető jövedelemből való részesedést, a jövedelmezőséget, a bevételt és a kapcsolatok növekedését tekintve - mint az átlagos vásárlók.
Jelenleg az elkötelezettség megelégedettség feletti győzelmének születési fázisában vagyunk. A folyamat egy korai újítója a LEGO gyár, mely megengedi fogyasztóinak, hogy saját modelleket tervezzenek és aki megosztja az ötleteit a közösséggel, mielőtt megrendelné a különleges darabok szállítását.
Úgy gondolom, hogy a vállalatok egyre növekvő számban követik majd ezt a mintát és elkötelezettségre fognak szert tenni oly módon, hogy kihasználják az internet szociális és technikai adottságait, fogyasztóik kegyeinek elnyerésére.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése