2006. február 3., péntek

Jól fogytak tavaly a LEGO játékok


A múlt évi megszorításoknak, illetve a hagyományos termékek gyártásához való visszatérésnek köszönhetően 12 százalékkal bővült tavaly a LEGO dán játékgyártó forgalma. A társaság legnagyobb piacán, Németországban az egy esztendővel korábbinál 6,6 százalékkal nagyobb, 213 millió eurós árbevételt ért el 2005-ben. A jelentős bővülés elsősorban a Duplo márka iránt megugró keresletnek köszönhető. Az iskoláskort még el nem ért gyerekeknek szánt játékokból – amelyeket a jövőben hazánkban gyárt majd a cég – közel 42 százalékkal többet adott el a LEGO 2005-ben, mint egy esztendővel korábban. A dán vállalat tavaly másfél ezerrel csökkentette alkalmazottai számát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése